lunes, 18 de marzo de 2013

Activitat sobre el llenguatge lògic-matemàtic


Amb el fred que fa, ara toca pensar!

Edat:

Dirigit a nens i nenes d’entre 4 i 5 anys.


Durada de l’activitat:

La duració de l’activitat serà d’ aproximadament uns 60 minuts.


Espai on es duu a terme

L’espai que utilitzarem per dur a terme aquesta activitat és l’aula d’ordinadors, on cada nen o nena disposarà d’un ordinador de forma individual


Llenguatge que treballarem:

Durant el desenvolupament d’aquesta activitat, treballarem el llenguatge lògic-matemàtic.


Objectius de l’activitat:

-       Treballar els atributs.
-       Treballar les correspondències.
-       Treballar les operacions.
-       Perfeccionar l’ús del ratolí.


Recursos TIC/TAC utilitzats

Per dur a terme aquesta activitat farem ús d’ordinadors individuals i del programa de dibuix “Paint”, de Windows.


Explicació de l’activitat:

L’educador/a elaborarà una sèrie de fitxes per treballar el llenguatge lògic-matemàtic i per treballar-lo junt amb les TAC, introduirà aquestes fitxes als ordinadors. Els nens i nenes aniran a l’aula d’informàtica, on l’educador explicarà una per una les fitxes que han d’anar realitzant–en unes s’ha de relacionar, en altres pintar,etc-.
A continuació els nens realitzaran les fitxes esmentades a partir del programa de dibuix “Paint” amb l’eina del llapis i l’esprai,  per així treballar la precisió amb el ratolí.
Hi ha diversa quantitat de fitxes, pel que els nens i nenes poden anar escollint les que volen fer, sense necessitat de realitzar-les totes en una sola sessió, ja que durant la UD de l’hivern, aniran visitant l’aula d’ordinador per dur a terme diverses activitats amb recursos TAC.
Les fitxes estan adjuntades a l’annex.











No hay comentarios:

Publicar un comentario